عاشقانه

عاشقانه مینویسم برای عاشقانه واقعی

عاشقانه

عاشقانه مینویسم برای عاشقانه واقعی

نشان جاودان

نشان جاودان

آری آغاز عشق است ، تنها نشانه جاودان این جهان .

واژه ای خاص که آفریده شد تا وجود آدمی را برای ابد تسخیر سازد.

پروردگار آدم را از مشتی خاک برگرفت و از خود در او دمید

و یقینا هر که پروردگار در او بدمد عاشق می شود

بی شک برترین هدف آفرینش عشق است

و والاترین وظیفه آدم عاشقی است

او می فرماید : شما آفریده شدید تا عاشق باشید و تنها آزمونتان همین است.

و نیز عشق مجال سخن گفتن است با من ، پس با من گفتگو کنید.

عشق همان معجزه ایست که خاک را به نور بدل سازد.

عشق نام من است و نام دیگر آدم.

پس به سوی من آئید که برترین شما عاشقترین شماست.

پس بار پروردگارا : از من هر آنچه دارم و هر آنچه خواهی بگیر

باشد که دنیای فانی و بهشت ابدی را نداشته باشم.

اما نباشد. هرگز نباشد. که در قلبم عشق نباشد.

هرگز نباشد

امید که تا آخرین روز خدا سینه ای بی عشق مباد. آمین

« ت . ا . جابر عابدی »

نظرات 2 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://sotooh.blogsky.com

اگر به زبان مردم و فرشتگان سخن گویم و عشق نداشته باشم به نحاس صدا دهنده ماننده شده ام اگر صاحب عطیه ی برتر باشم و بر تمام اسرار و بر تمتم دانش های عالم آگاه باشم اگر ایمانم چنان کامل باشد که کوه ها را جابجا کنم و عشق نداشته باشم هیچم ...
(رساله ی پلوس )

مائده جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://shokolatiye-shokolati .blogsky.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___من اپم اگه دوست داشتی بیا@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت ____@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@____ __________ _____@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_ _@
_____________@_ ___@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد