عاشقانه

عاشقانه مینویسم برای عاشقانه واقعی

عاشقانه

عاشقانه مینویسم برای عاشقانه واقعی

سفر سبز

گاه حس میکنم که سپیده دمان خواهم مرد.

شب است و سکوت است و رویا ، ناگه صدای درب همه را درهم می شکند. با بهت و حیرت میزبان ناخوانده ترین مهمانی می شوم که مرا بتدریج دربر می گیرد. همچون برف که تن عریان درخت را می پوشاند .آه چه لباس سردی.

خوب میدانم مرا زین تقدیر مکتوب گریزی نیست و به ناچار باید تن را برای همیشه به آغوش سردش بسپارم.

آری میدانم که دیگر هیچ سپیده دمی را نخواهم دید و من در آن تاریکی همانجا که شب هیچگاه با پایان نمی رسد. تا بتوانم خورشید و فردایی دیگر را لمس کنم. با همان ظلمت برای همیشه خواهم خوابید.

زمانی که مرگ فرا می رسد ، بی شک آخرین لحظات عمر من است.

زمانی که مرگ فرا می رسد ، روح مرا مجال هیچ جولان نیست.

زمانی که مرگ فرا می رسد ، دیگر هیچ فردایی نیست.

زمانی که مرگ فرا می رسد ، خوب می فهمم که بودن را دیری نمی پاید.

زمانی که مرگ فرا می رسد ، یعنی عشق ، زندگی ، عزیزان ، همه و همه برای آخرین بار خدانگهدار.

آری من می میرم ، تو می میری ، همه و همه ، خورشید ، ماه ، زمین ، ستارگان و حتی کهکشانها با تمام عظمتشان خواهند مرد.

تنها چیزی که باقی خواهد ماند ،

خداوند عشق است که برای همیشه ابدی خواهد ماند .

« سید جواد میرحسینی »

نظرات 6 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://sotooh.blogsky.com

خداوند عشق ابدی خواهد ماند
....
سلام
خوبید؟
ان شاالله خدا باتون همیشه مهربون باشه
مرسی که سر میزنید همه ی ژسستاتون رو خوندم
مخصوصا این شعره
قشنگ بود

فریبا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ http://sh-fariba89.blogfa.com

براستی که بسیارزیبا و خواندنی بود.. خیلی لذت بردم..
به روزم و منتظر حضور پراز احساس شما دوست گرامی...

مصطفی شاکری چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://tenisbazan.blogfa.com

ثسلام وبلاگت خیلی زیبا و خواندنی بود خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم .من از تمامی وبلاگ نویسان عزیر که قدم رنجه می کنند و به وبلاگ من هم سری می زنند تشکر می کنم .اینو بدونید که من هم دونه دونه به تمامی وبلاگ های شما شخصا سر می زنم و از هیچ گونه نرم افزار کامنت گذاری برای وبلاگ ها استفاده نمی کنم . من تمامی مطالب شما را با دقت می خوانم و از خواندن آنها لذت می برم ، شما دوستان با مطالب خوبتون به تمامی ما آدما درس های بزرگی می دید که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد . اینو بدونید که تمامی مطالب و تصاویر شما را در دفترم یادداشت کرده ام و از خواندن آنها هم لذت می برم .
باز هم از شما دوستان با مطالب خوبتان تشکر می کنم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید .
من سه عدد وبلاگ دارم :
الف)tenisbazan.blogfa.com
ب)znvolleyball.blogfa.com
ج)arch2010.blogfa.com
و منتظر نظرات شما هستم و اگر پیشنهاد و انتقاد دارید بگویید و اگر در رشته ورزشی سابقه ورزشی دارید مطلبتان را همراه با عکس برایم ایمیل کن تا در وبلاگم استفاده کنم.منتظر شما هستم .
ایمیلم: mostafashkr@gmail.com


وحید یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://khabar-az-avval.blogfa.com

سلام

با پست ِ (لا اکراه فی الدین ) درخدمتم

مدی یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

چه مطلب دلنشینی ممنون

جماعت تبلیغی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

به هوش باش!

۱. خواهرم! بر حذر باش که گرگ هایی در لباس انسان در کنار تلفن ها کمین کرده اند!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد