عاشقانه

عاشقانه مینویسم برای عاشقانه واقعی

عاشقانه

عاشقانه مینویسم برای عاشقانه واقعی

درخت اشک

درخت اشک 

شکسته کشتی قلبم 

ز موج غم ز موج غم 

که تنها ناخدای دل مرا از عشق سیرم کرد 

برفته نور چشمانم که ماه روشنی بخشم 

ز دست و دیده پنهان شد 

به تاریکی اسیرم کرد 

تو بودی ناخدای دل تو بودی نور چشمانم   که رفتی از کنار من 

تو رفتی بادبان برکنده شد از غم 

تو رفتی نور چشمان رفت 

و اینک خانه لبریز از نوای زار زار من 

و اینک ابرهای آسمان هم سوگوار من 

و اینک خانه ای در عمق اقیانوس غم دارم    وروز و شب زغربتها 

به باغ سرد تنهایی درخت اشک می کارم 

                                                        « علی طلوع»

نظرات 1 + ارسال نظر
پائیز یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.paiz.ir

انتخاب زیبایی بود...
ممنون که به من سر زدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد